Söndag!

3:dje advent redan??!!!

Herregud vad tiden går fort.. snart är det julafton, undrar när man ska drabbas av lite julstämning?
Hinner inte me det med allt plugg.

Känner mig totalt utmattad och har ingen lust med någonting. VILL att känslan ska försvinna..NU!!!!!!

Denna psykologikurs var då ingen lätt match.. herregud vad mycket det är! Spelar ingen roll hur mycket man läser känns inte som att jag kommer någonstans eller att jag fattar ett ord av vad jag läser.

Teorier, gubbar, stadier och begrepp... till förbannelse.

Har tv:n på i bakgrunden,, tänk att vi i lilla Sverige har drabbats av en SJÄLVMORDSBOMBARE! Helsjukt!
Vet inte riktigt  vad jag ska tänka om det? Tänkat en religion kan driva människor till nåt dylikt... nä fy tusan!!!

Tur man bor långt från storstäderna!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0