Nattsuddare

Godnatt!

Ja här sitter man och nördar. Skulle tusen gånger hellre vara hemma och mojja mig i soffan med Peter.. men icke det =(

Så himla gott det skulle vara med ett stort glas rött mustigt vin och chips! Men här sitter man med kaffe, Loka och mandariner..Just det ja, tog ju med popcorn också.... YEEY!!!

Undrar vad dom gör där hemma då? Jag tror att Peter sitter och lyssnar på musik och dricker upp MIN supergoda Efes, Anton och JP spelar säkert dator och Emilie och Petra fnittrar väl..

Imorgon ska jag bara sova till tolv - halv ett... har lite att fixa med innan nya veckan börjar.
Ny kurs och nya utmaningar.
På måndag kväll ska Emilie till frissan och bleka sin utväxt och klippa sig lite. Törs inte själv efter missödet förra hösten.. usch hur håret blev. Tack och lov har det växt ut igen och nu är det jättefint.
Lånat bilden från prinsessans fejja så ny blir hon väl sur skulle jag tro..men söt är hon ändå =)

NU ska jag läsa lite psykologi.. sov gott!
/ AnnLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0