Äntligen!!!

Välkommen Lorina!!

Äntligen har hon kommit till världen! En underbart söt liten flicka vid namn Lorina!



Ett superstort grattis till Clara och Fredrik!!

Nä, nu ska jag ruscha ner på stan och inhandla en liten present! Måste ha det klart OM man nu snart får se underverket live!!

Missade skolan idag, det gick absoluuut inte att få ta ledigt fjuttiga 3 timmar idag, så då kunde jag inte åka.
Verkligen surt! Jag hoppas verkligen att det var nödvändigt OCH att det får någon att moja sig, annars är det ju helt förgäves.. HUruvida det var skitviktigt för mig att få höra föreläsningarna hör ju inte hit.. eller?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Ja, visst är han?! Och HELT underbar!! :)



Kul att du börjat blogga, då ska jag följa dig!



Hoppas allt är bra!

Kramis

2010-12-07 @ 17:15:21
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0