Äntligen fredag!!

Godmorgon!!

Ja idag är det fredag och allt vad det innebär. Fredagsmys med god mat och kanske lite vin framför tv:n för att se slutfasen av idol tillsammans med sin käresta,,,,
Men inte för mig...
Nä, nu fortsätter mitt jobbmaraton i sisådär 14 dagar till...inte en dag ledigt! Känns oerhört jobbigt. Det hade verkligen varit underbart om jag fått min önskade tjänstledighet, fattar inte hur det ska gå??!! Vi har massor med skolan och så jobba, jobba och jobba...nu blir det 2 helger på raken pga att jag har bytt åt mig ledigt till veckan då vi har obligatoriska lektioner i skolan som man inte kan missa.. oj så skönt det hade varit att få vara ledig i stället.. men icke det!

Nä nu  är det bara att bita ihop.. ytterligare en dag på VC väntar.. det blir i allafall kul!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej P-Kulla!

Kul att du har en blogg =)

Ha en trevlig helg!



Kram från en D-kulla

2010-12-03 @ 08:03:37
URL: http://martinaarnler.blogg.se/
Postat av: Frida

Kul att du börjat Blogga.

Jag jobbar också i helgen. Jag är van att jobba måndat till fredag och gillar INTE att jobba helg.

Uscha!

2010-12-03 @ 12:08:59
URL: http://kumminet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0